Subject: Haapsalu mnt 9b mõõdistamine-Piiride kättenäitamise kutse
From: Kirsika Koitjärv <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 1 Jul 2024 14:36:35 +0300

KUTSE       *202406144194*
  *PIIRI KÄTTENÄITAMISE KUTSE*

01.07.2024.a

Transpordiamet

*Piiri asukoha maastikul kättenäitamise põhjus *

Teatan Harjumaal Lääne-Harju vallas Rummu alevikus Haapsalu mnt 9b
katastriüksuse
ülemõõdistamisest .

Piiripunkt nr 1 -taastatud metalltoru. Piiripunkt nr 11 – olemasolev
metalltoru. Piiripunktid nr 2,3 -piirinael.

*Aeg ja koht *

Kutsun katastriüksuste ühiste piiri ja piirimärkide
kättenäitamisele:15.07.2024.a .

Piiri ja piirimärkide kättenäitamine toimub nimetatud katastriüksustel
looduses .

*Ilmumata jätmise või kirjaliku seisukoha esitamata jätmise tagajärjed *

Kui Te ei saa piiri kättenäitamisele tulla, palun teavitage mind sellest
kirja lõpus oleva e-maili või telefoni teel. Samadel kontaktidel saate
esitada ka täiendavaid küsimusi. Piiri

kättenäitamisele võite saata ka esindaja. Palun mind sellest eelnevalt
teavitada ja esitada

mulle esindust tõendav volikiri.

Kutse saatmisega loetakse piirimärkide asukohad ja nende alalhoiu kohustus
kinnisasja

omanikule teatavaks tehtuks ja omanik piiride asukohaga nõustunuks
(maakatastriseaduse §

17 lõige 6), välja arvatud juhul, kui ilmneb piiride kindlakstegemise
vajadus.

Kui Teil on piiri ja piirimärkide kohta märkusi, tuleb need esitada
hiljemalt piiri kättenäitamisel maastikul. Teie poolt esitatud märkused,
taotlused ja seisukohad kantakse piiriprotokolli.

*Piiriprotokolli allkirjastamine *

Pärast piiri kättenäitamist koostatakse 3 tööpäeva jooksul piiriprotokoll,
mida saate

allkirjastada digitaalselt. Digitaalse allkirjastamise võimaluse puudumisel
teavitage mind eelnevalt ning sellisel juhul saate piiriprotokolli
allkirjastada paberkandjal.

*Piirimärkide alalhoiukohustus *

Kinnisasja omanik peab tagama piirimärgistuse säilimise. Te ei või
piirimärke iseseisvalt muuta ega ümber paigutada (asjaõigusseaduse § 128 lg
2).

Maamõõtja: Kirsika Koitjärv

MA-k 656,  [email-masked], 56450996

      Piiripunktide ja piiri skeem

    Aluskaart: Maa-amet
2024.a.

Piirimärkide ja piiri kulgemise kirjeldus vastavalt skeemile

Piiripunkti nr

Piiripunkti vorm

Paigaldamise info

Piiri kulgemise viis

Märkus

Piir kindlaks

3

piirinael

taastatud

sirgjooneliselt

-

-

2

piirinael

taastatud

sirgjooneliselt

-

-

1

metalltoru

taastatud

sirgjooneliselt

-

-

11

metalltoru

olemasolev

-

-

-

Maamõõtja: Kirsika Koitjärv

 [email-masked], 56450996